Protáhněte si svaly a vytvarujte postavu!

1. července 2008 v 14:17 |  Cviky na hubnutí
Letní pohodu vám ještě znásobí smyslné křivky vašeho těla. Dosáhnete jich těmito cviky, které útočí na každou hlavní svalovou skupinu, a jsou proto zárukou sladěného posilování. Každým pohybem navíc zvyšujete tepovou frekvenci, která zlikviduje vaše zbytečné zásoby kalorií. Stačí se cvikům oddat třikrát do týdne v patnácti opakováních každého pohybu!

Lstivá veverka (foto č. 1)

a) Chopte se přibližně jedenapůlkilových činek a s rukama před hrudníkem nakročte pravou nohou vpřed. Levou nechte pokrčenou za tělem a její koleno držte lehce nad zemí.

b) S výdechem narovnejte pravou nohu a zvedněte levé koleno do úrovně hrudníku. Zároveň vzpažte. Vyměňte nohy.

Tip: Při přechodu do pozice b nenapínejte pravou nohu úplně. Tím výrazněji zatížíte stehenní a lýtkové svaly.

Mrštná kočka (foto č. 2)

a) Rozkročte nohy, natočte tělo doleva a přeneste váhu na levé pokrčené koleno. Do rukou vezměte činky a držte je obě napjatými pažemi vedle kolena.

b) S výdechem narovnejte levou nohu a pravou ruku natáhněte před sebe. Po patnácti opakováních vyměňte kolena i paže.

Tip: Udržujte rychlé tempo. Spálíte tak víc kalorií.


Žhavá žába (fotoč. 3)

a) Postavte se a široce rozkročte nohy, špičky do stran. V pokrčených rukou svírejte činky, paže držte rovnoběžné s podlahou.

b) Zatněte stehenní svaly, podsaďte pánev a přejděte do podřepu. Zároveň pomalu spouštějte ruce s činkami.

Tip: Vyzkoušejte tříkilové činky pro účinnější posílení.

Když vás přepadne lenost

Pracovat na fyzičce můžete i mimo hřiště či posilovnu. Takhle:

Stůjte na jedné noze při čištění zubů
Balancováním po vzoru čápa zapojíte břišní, zádové, stehenní i hýžďové svaly. Pokud pokrčíte nohu při každém pucování tesáků, do měsíce si zpevníte tělo.

Procházejte se při telefonování
Pochodováním po bytě s telefonem u ucha spálíte přibližně o 190 kilojoulů víc, než když během klábosení s kamarádkou zakotvíte na gauči nebo v křesle.

Zatínejte pánevní svaly při čekání na autobus.
Tímto způsobem si nejen posílíte a zpevníte břišní svaly, ale zajistíte si i intenzivní orgasmus. Zatněte celkem desetkrát, přičemž každý pánevní stah proložte třísekundovým uvolněním.

Žehlete během sledování televize
Během hodinového seriálu připravíte své tukové polštáře asi o 680 kilojoulů.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 mariane mariane | Web | 1. července 2008 v 14:31 | Reagovat

super design!!!

2 An An | E-mail | Web | 1. července 2008 v 15:08 | Reagovat

ahojky:-) tak už tě mám přejmenovanou:-))) a musím ti pochválit nový blogíík je moc hezký tak jako byl i ten před tím:-)))snad i hezšíí:-))papapa tvje SBé An :* papa

3 An An | E-mail | Web | 1. července 2008 v 15:29 | Reagovat

nemáš zač:-) je to pravda:-)))

a já sem taky ráda že jsme stále SBé :-)) papa An

4 An An | E-mail | Web | 2. července 2008 v 12:13 | Reagovat

ahojky:-) máme:-) ale my to zvládnem:-)) taky mám teď pořád na něco chuť..ale to mě šve..no, a neboj, vrátím se myslimžě brzy xD a jinak, taky se mi bude stýskat, po vás všech:(( Sbéé, mám vás mocinky ráááááda :-*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.