Tipy pro lenochy

1. července 2008 v 14:16 |  Cviky na hubnutí

Složité nebo drahé diety a každodenní sportovní výkony nejsou nic pro vás?


Nevěřila byste, jak málo někdy stačí ke zhubnutí.
Vyzkoušejte naše jednoduché rady.
Mixujte
Ovocné džusy si vždycky zřeďte minerálkou.
Ušetříte tak dost kilojoulů. Samozřejmě byste se měla snažit kupovat džusy bez přidaného cukru.
Zapisujte si
Víte vůbec, co a kolik toho za celý den sníte? Založte si deník a zapisujte si do něj nejen hlavní jídla, ale každé sousto, které přes den sníte. Na konci týdne si své poznámky pořádně přečtěte a vyškrtejte ze seznamu zbytečné kalorie, bez kterých se obejdete - takové potraviny přece nemusíte jíst každý den!
Začněte v pravou chvíli
Pro držení diety si vyberte svůj správný okamžik. Nejlepší je sledovat menstruační cyklus a začít s dietou v jeho polovině. Tehdy totiž hormony optimálně spalují tuky a vy máte dostatek energie.
Stejné místo
Doma jezte vždycky na stejném místě a nenechte se ničím rušit - ani televizí nebo novinami.
Dobrá tučná ryba
Nevěříte? Je to pravda! Tučné ryby, jako jsou losos a makrela, ale třeba i slaneček, obsahují účinné látky, které podporují spalování tuků. V tomto případě určitě platí, že není tuk jako tuk.
Minipohyby
Kdekoliv můžete vyzkoušet nenápadné cviky. Hýbejte palci u nohou, bubnujte prsty nebo zatínejte břišní svaly. I těmito jednoduchými cviky spálíte víc tuků.

ZACVIČTE SI V KANCELÁŘI
* Postavte se tváří ke stěně asi na 1 krok od ní a opřete se o ni dlaněmi. Střídavě zvedejte paty od země.
* Postavte se tváří ke stěně a opřete se o ni rukama. Střídavě zvedejte co nejvýše do stran pravou a levou nohu. Cvik opakujte aspoň 30x na každou stranu.
* Postavte se zády ke stěně asi 20 cm od ní. Upažte a opřete záda i ruce o stěnu. Potom zatlačte rukama do stěny tak, aby se od ní záda i zadeček vzdálily. Zopakujte 20x.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Pls klikni:)

OK:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.